שם בדוי, רביעית, קלעתם בול! שם בדוי בתיאור, רביעית בגורם לציור : )
זכיתם בסוף שבוע זוגי באי שבחלון.....
תודה על כל ההארות\הערות!
נ.ב.: מסכימה עם עיניין הכתף.
נפלא!
הרעיון מובן ביותר, ואני אפילו מזדהה.
לצאת אל העולם הכה מפתה ההוא... אל הדרקון החמים.
הביצוע מצויין, למעט משהו בידיים. הן לא נראות בסדר משום מה. לא מדוייקות מספיק. למשל, ביד שמאל נראה כאילו חסרה אצבע. ביד השנייה האגודל נראה קצת... מוזר.
אני מקווה שאת לוקחת זאת באהבה.
חוץ מכך, הכל מושלם. (והדרקון אכן מושקע)
תודה!
לא לדרקון קראתי חייזר אלא לילדה...
והיא לא זקופה מדי בשביל ילדה שמקשיבה למורה אבל מאוכזבת מכך שהיא לא יכולה לחזור למקום שממנו באה. עכשיו גם שמתי לב שהחלון פתוח בצד שהדרקון יושב.
היא רוצה לברוח מהמציאות האפורה ולחזור לחלומות הצבעוניים ויפים שלה. במובן הזה יש הרבה מאוד חייזרים...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
חייזרים? דרקונים הם מקומיים! הם אפילו יודעים להוציא לשון!
אפשר לקרוא לזה 'חלום יום חורף'
הפרטים קצת לא ברורים - המפל זורם מתוך ההר? המשולש משמאל לאי הוא מפרש? והבחורה זקופה מדי בשביל אחת שחולמת בכיתה.
אבל הדרקון... כל כך מזמין...
איזה יופי של חלון!
ואיזה דרקון מחבק.. והילדה,., היא מובנת מאד, אבל נראית לי קצת עקומה, משהו בכתפיים. אני מקווה שאת מקבלת יפה את הקטנוניות שלי.
שחור לבן לא מחוייב כאן לדעתי,. למרות שהכל ממשי ולא צריך חיזוק.
[ליצירה]
שם בדוי, רביעית, קלעתם בול! שם בדוי בתיאור, רביעית בגורם לציור : )
זכיתם בסוף שבוע זוגי באי שבחלון.....
תודה על כל ההארות\הערות!
נ.ב.: מסכימה עם עיניין הכתף.
[ליצירה]
נפלא!
הרעיון מובן ביותר, ואני אפילו מזדהה.
לצאת אל העולם הכה מפתה ההוא... אל הדרקון החמים.
הביצוע מצויין, למעט משהו בידיים. הן לא נראות בסדר משום מה. לא מדוייקות מספיק. למשל, ביד שמאל נראה כאילו חסרה אצבע. ביד השנייה האגודל נראה קצת... מוזר.
אני מקווה שאת לוקחת זאת באהבה.
חוץ מכך, הכל מושלם. (והדרקון אכן מושקע)
תודה!
[ליצירה]
בס"ד
לא לדרקון קראתי חייזר אלא לילדה...
והיא לא זקופה מדי בשביל ילדה שמקשיבה למורה אבל מאוכזבת מכך שהיא לא יכולה לחזור למקום שממנו באה. עכשיו גם שמתי לב שהחלון פתוח בצד שהדרקון יושב.
היא רוצה לברוח מהמציאות האפורה ולחזור לחלומות הצבעוניים ויפים שלה. במובן הזה יש הרבה מאוד חייזרים...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
חייזרים? דרקונים הם מקומיים! הם אפילו יודעים להוציא לשון!
אפשר לקרוא לזה 'חלום יום חורף'
הפרטים קצת לא ברורים - המפל זורם מתוך ההר? המשולש משמאל לאי הוא מפרש? והבחורה זקופה מדי בשביל אחת שחולמת בכיתה.
אבל הדרקון... כל כך מזמין...
[ליצירה]
איזה יופי של חלון!
ואיזה דרקון מחבק.. והילדה,., היא מובנת מאד, אבל נראית לי קצת עקומה, משהו בכתפיים. אני מקווה שאת מקבלת יפה את הקטנוניות שלי.
שחור לבן לא מחוייב כאן לדעתי,. למרות שהכל ממשי ולא צריך חיזוק.
[ליצירה]
כמו רביעית, הייתי צריכה לחזור על השיר כדי להבין את המשחק :" ..שהוא... וגם זה...
הוא גם...וזה...."
מאוד נחמד, מחייב את הקורא להשקיע קצת מעצמו ביצירה, כדי לקבל את מלוא המשמעות.
הדבר היחיד שחבל זה הכותרת. אני מרגישה שזה היה יכול להיות יותר מוצלח אם היית מכניס קצת מהמיסטורין שבתוך השיר לכותרת. "וזה" לא רומז כלום... חבל.
תודה,
מיכל.
[ליצירה]
האם באמת זה הצד בעלוב שבנו שמחכה ליורה הבא? האם אין זה הצד הרגיש יותר, העדין יותר, החייב להשטף מהנבלות שעברנו (או שעשינו ), כדי שיהיה מסוגל להמשיך להתקיים? מאוד אהבתי את הרעיון, אבל אני חושבת ששכיחה היא לרב מתנת אל. דימוי היורה האחרון, כאמצעי לשכיחה הוא מקסים. נראה לי כולנו כבר עמדנו פעם אחרי הגשם, מסתכלים על העולם הנקי פתאום (גם אם זה רק לכמה רגעים), מקווים שלגבינו זה היה כ"כ פשוט....
תודה.
[ליצירה]
שיר מציאותי ואכזר
הדימוי, ההרגשה שהמילים בשיר משאירות- מתאימה בצורה כ"כ מדויקת לימינו... אבל לבקש שיתרגלו לזה, זו הבקשה הכי אכזרית שיש...
אומנם אולי ההכי מציאותית?
תודה.
[ליצירה]
עוד אחת
עוד הערה, בטח כבר לא רלוונטי, אבל אני מאמינה שביקורת בונה אף פעם לא מיותרת. השימוש בשפה מיקראית לתיאור מצב מודרני, ושעוד די מצחיק בזכות עצמו - מוצלחת ביותר. הלוואי ותמשיך ליצור קטעים איכותיים כאלה. תודה!
מיכל.
[ליצירה]
מעולה! גם אני פעם הייתי מציירת קומיקס על פרשת השבוע... הכי כיף! אחלה רעיון - רואים ביטחון בקוים שלך. ממש מקצועיות.
תודה!
נ.ב.: גם אתה נתקע כשהפרשות מתחילות לחזור על עצמן?
[ליצירה]
איפה הסוציאליזם? :)
יפה! נושא שאי אפשר שלא להתחבר אליו... למרות שהבית האחרון אני ממש לא רואה כמציאותי משהו...
מבנה הבתים, הקצב והחריזה מושלמים.
תגובות