[ליצירה]
אוי לנו במה חטאנו..שלילי ביותר שאנחנו מכורים כ"כ לשוקולד! לקופעאין..
לסוכעאר המרעיל אותנו כ"כ, לשמעאן, ובעיקר כשכל אלו הרכיבים באים יחד במכה..
אוי לנו במה חטא גופנו..שכזה עונש אנחנו מטילים עליו ללא הפסק,בתאוות לבינו..עינינו ופינו..
הצילו אנשים את נפשותיכם וגופכם מן השעות הרעות! שוקולד זה רעל!! ואני לא יודעת אם ד' התיר לנו להרעיל את גופנו..
נקודה למחשבה.
בהצלחה..
(:
ילדה
[ליצירה]
אלוקים!!
הדבר הזה טוב כ"כ!! איזו כתיבה! איזה יופי!!
אלו תאורים מ-ד-ה-י-מ-י-ם, וואי! אהבתי ושוב אהבתי ושוב!!
אני לא יכולה,מאיפה זה בא לך?
וואי.
פשוט לשתוק.
כי אין עוד מילים להביע את אשר בתוכי.
ילדה
[ליצירה]
לא יודעת. מישום מה זה גם נראה לי שיר..איך אומרים..לא משהו מבחינה דתית...לא צנוע מי יודע מה..
נראה לי שזה מתאים אם תכתוב את זה לאהובתך, ולא לכולנו...(למרות שבתור בת זה לא כזה מפריע לי..מפריע לי יותר שבחורים טובים קוראים דבר שכזה.)
עטרת
[ליצירה]
אוף. יצחק יקר,
אל תכעס עלי, טוב? אבל עדיין לא הבנתי...
..
א..האם תוכל לרדת אל מקום מושבי הדל, אל השכל שלי הקטן והלא מבין..ולהסביר לי באופן שכן אבין..??
תודה...
ילדה
תגובות