בין שמירה לשמירה אתה לוקח נשימה
בין נשימה לנשימה אתה חוטף תנומה קלה
ובין תנומה לתנומה אתה חולם חלום
ובין חלום וחלום אתה שוב שומר
ובין שמירה ושמירה מופיע לך דה ז'ה וו מאותו חלום, שכבר הספקת לשכוח ;).
[ליצירה]
שיר יפה :)
"הסיכון בלהיות עצמך" כמה מוכר... הפחד זה שאצל אנשים, מפחדים מהצל של עצמם, או שהם מפחדים מה יאמרו עליהם בסביבה... זה לפחות מה שהשיר העביר לי, שרק היא לא פוחדת!.
[ליצירה]
והנה עוד אדם מישראל שאוהב יותר ערבים מישראלים.... וזה לא פרימיטיבי ומטורף??
ואם טעות בידי ופגעתי בך (אם התכוונת למשהו אחר שמואל) אז סליחה, אבל ככה זה נשמע.
אולי תרד אל העם להסביר את עצמך??
תגובות