הנקודה היתה ההבדל בין גישתו של הוגו לגישה עכשווית יותר - מה נדחה בפני מה - הצבא בפני האידאה שדורשת את זמנה או האידאה בפני הצבא שלא מתאים לזמנו (מתאים שיהיה צבא, לא מתאים צבא פאסה שכזה).
וטל, אכן כן - יום ראשון בבקו"ם :-) (והתקופה לא הלכה אלא תמה. ככל חייל לשעבר אני משער שהיא עדיין נמצאת באיזה טרפש וכאלה..)
[ליצירה]
לחתלתול וטל
הנקודה היתה ההבדל בין גישתו של הוגו לגישה עכשווית יותר - מה נדחה בפני מה - הצבא בפני האידאה שדורשת את זמנה או האידאה בפני הצבא שלא מתאים לזמנו (מתאים שיהיה צבא, לא מתאים צבא פאסה שכזה).
וטל, אכן כן - יום ראשון בבקו"ם :-) (והתקופה לא הלכה אלא תמה. ככל חייל לשעבר אני משער שהיא עדיין נמצאת באיזה טרפש וכאלה..)
[ליצירה]
[ליצירה]
.
הו, מזל טוב!
ברוך שובך לחיי העצמאות מלאי ההתלבטויות והסיבוכים והמערבולות של אתה בתוך עצמך.
שנרים כוסית?
[ליצירה]
משפט חזק וקולע
אבל הענין עם הספירה היה מצחיק מאד... זה אפילו קצת גנב את ההצגה לשאר המשפט...
[ליצירה]
[ליצירה]
סיפור טוב, בהחלט.
רק... השאלה היא (אם נתמקד בתוכן ונכין את הפייזרים למצב 'פלסף') האם אחד כזה באמת נקרא 'מאמין לא כופר וכו''...
טוב, נקודה למחשבה...
אה, ואז ראיתי ש'אני זה אני' כבר כתב את זה..
נו טוף.
[ליצירה]
חביב בהחלט
וכפי שאני מכיר את לונסלוט, הוא שכנע את ארתור לקחת את גוויניבר (אגב, שם המחשב שלי, אבל מסדרת ספרים אחרת לגמרי, לומשנה..) כך שהיא דאגה שארתור יקנה ב-ד-י-ו-ק את השולחן שהיא רצתה..
מעתה אמור : "המלך ארתור ואבירי השולחן האובלי" (מסתדר מצויין עם הגבירה מאבלון..)
[ליצירה]
היא כנראה באמת היתה טיפוס עדין..
כי רוב הבחורות היו נוקטות בשיטה שעשו לעוף ים סלולרי והיו זורקות אותו על איזו מלצרית.. :-)
רעיון חמוד מאד :) - כיף לדמיין איך זה הולך...
השורה האחרונה? ובכן.. שיהיה...
[ליצירה]
לא הגבתי לזה???
אחד הדברים שאהבתי כאן (חוץ מהקאץ' וכו) זה את האותנטיות של הדמויות. היה אפשר ממש לשמוע אותם מדברים, וכידוע "שפתיו ממללות" זה לא דבר קטן כשאומרים דברים.
[ליצירה]
משהו קטן שמצאתי באחד הפורומים..
"בקרב רבים מהטולקינאים רווחת ההדעה שלגולס אינו בלונדיני ושהסרט והציורים טועים אולם אני תמיד פקפקתי בזה. קודם כל כדי להבחין בצבע שיערו של לגולס צריך לדעת לאיזה פלגה של עלפים הוא משתייך. אנחנו יודעים שאביו, תרנדויל, הוא מהסינדר אולם אנו לא יודעים את זהות אימו. בהחלט אפשרי שהיא מהאברי, אשר לא יצאו למסע הגדול, וצבא שיערם אינו מוזכר. יכול מאד להיות שהיא הייתה בלונדינית. בנוסף לזה, צבע שיערם של הסינדאר לא מוזכר ( רק של בודדים). כל זה הוביל אותי לחשוב שיתכן מאד שלגולס בלונדיני, אך לא מצאתי לזה ביסוס בטקס. היום כשקראת את ההוביט עליתי על המשפט הבא:
and at the head of a long line of feasters sat a woodland king with a crown of leaves upon his golden hair
תרנדויל בלונדיני. לכן סביר מאד ( לא וודאי) שבנו, לגולס, גם הוא בלונדיני.
אני יודע שיש להתיחס בזהירות לדברים הכתובים בהוביט אולם לדעתי אין לפסול אפשרות שלגולס היה בלונדיני."
ויותר ממה שכתוב כאן יש שם. :-)
תגובות