היד השמאלית (שלה, זאת בלי הדם) - פשוט מצוינת! חוץ מהצללים שלה, שהם לא כל כך במקום, כל הצורה העדינות, הכל מעולה. היד השינה גם, אבל האצבעות שלה לא מסתדרות לי בעיניים.. אולי יותר מדי ארוכות?
כל ציור שלך הוא פשוט רעיון אדיר. : )
[ליצירה]
היד השמאלית (שלה, זאת בלי הדם) - פשוט מצוינת! חוץ מהצללים שלה, שהם לא כל כך במקום, כל הצורה העדינות, הכל מעולה. היד השינה גם, אבל האצבעות שלה לא מסתדרות לי בעיניים.. אולי יותר מדי ארוכות?
כל ציור שלך הוא פשוט רעיון אדיר. : )
[ליצירה]
אהבתי מאוד את הרעיון, רק חשבתי שהסוף קצת נקטע. למרות הכוונה הברורה לפונץ' ליין חזק, לדעתי זה מחייב אם כן איזשהו רמז לפני זה. נותר מצב של ניתוק גמור בין הסיפור שזרם יפה, לשתי המשפטים האחרונים, אולי כדאי להכניס איזושהי סיבה לזה שאין שם אלוקים.
לדעתי.
[ליצירה]
שליטה מדהימה על הגוונים השונים של הכחול - בעקבות משחק האור&צל. הזוית ממש נחמדה, משום מה תמיד מציירים דולפינים בפרופיל, אבל אני חייבת לציין שהצד השמאלי קצת הזכיר לי דמות מהסרט "הנוסע השמיני"... : )
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
ואני עוד תהיתי לעצמי מה כבר אפשר לעשות בימים הגשומים האינסופיים של הצפון....
שיר ממש נחמד!
תודה.
*&^%$#@!!~
נ.ב.: שלא תפספס אותי בתגובות... : )
תגובות