:)
טוב, אז אני שמחה שלא נמאס לך, ואלו המילים
מתוך השיר "אותך":
...ביתך הקט שכן מול ים
שקעה חמה כמו תמיד
ראשי פרחים הפכו צהוב לארגמן
סיפרו שבועת ליבי לעננים.
...אהי פרפר, פרפר קטן רוחף בין שושנים.
(תודה על הסבלנות אביב וסתיו, זה נצרך בחילופי עונות).
בהחלט הגיע זמן הגאולה. זה מה שהאהבה עושה.
אהבתי את השימוש במלים
רוחף - רוכב.
מלים בשירך הזכירו לי שיר של אריק איינשטין. לכתוב לך , או שנמאס לך מהאסוציאטיביות שלי?
(רק, רק אוצרות אני מעלה מה'אקראיות', רק)
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
:)
טוב, אז אני שמחה שלא נמאס לך, ואלו המילים
מתוך השיר "אותך":
...ביתך הקט שכן מול ים
שקעה חמה כמו תמיד
ראשי פרחים הפכו צהוב לארגמן
סיפרו שבועת ליבי לעננים.
...אהי פרפר, פרפר קטן רוחף בין שושנים.
(תודה על הסבלנות אביב וסתיו, זה נצרך בחילופי עונות).
[ליצירה]
בהחלט הגיע זמן הגאולה. זה מה שהאהבה עושה.
אהבתי את השימוש במלים
רוחף - רוכב.
מלים בשירך הזכירו לי שיר של אריק איינשטין. לכתוב לך , או שנמאס לך מהאסוציאטיביות שלי?
(רק, רק אוצרות אני מעלה מה'אקראיות', רק)
[ליצירה]
ואני בתומי חשבתי כי מדיסקת השמש הנאדרה והמשובחה בעליל תצא דמותו של שמש העמים סטלין יחד עם לנין אנגלס ומרקס ואתה תשרת אותם ותפתח להם שולחן עם קבבוני טלה וסלט טורקי ועיג'ה בפיתה ופופאי בפיתה וכדומה
[ליצירה]
---
נני, זה יפה
אני מתחיל לחשוש מלבקר קרובים שלי בשל הלחץ המנטלי המתון שמתחילים להפעיל עליי...
כאילו שהשידוכים נופלים מן השמיים כמן אשר לפני בני ישראל במדבר...
תגובות