[ליצירה]
ממ..אולי אולי...
בוא נגדיר את זה ככה (ואני אהיה עכשיו קצת מגעילה)
אני מציירת ככה. בלי בעיה. תוך שניה. אולי כי אני לומדת פוטושופ. אולי כי יש לי כשרון,אבל מישום מה לא נראה לי משהו מדהים כ"כ ---אם לא הייתי יכולה להגיע לרמה כזו-אולי כן. אבל מכיון ש---
נו,עיזבי,זה באמת נחמד.
וזהו.
[ליצירה]
נחמד.רעיון ממש נחמד.
אין לי זמן ליאורה להגיב לך כ"כ....סורי.
כי אני עכשיו בלחץץץץ המטורף של המבחנים.
נשתמע כבר..אולי מתשיהו בחופש.....בסיום כל הטירוף הזה...כל טוב
ותודה לך על הביקורת שלך
עטרת
[ליצירה]
ו-ו-א-ו.
...
ממש ממש ממש ממש ממש ממ שממש ממש יפה.
מדהים.
אני כל כך אוהבת את השירים שכתובים בכזה סגנון!
פשוט יפה!! וכ"כ נכון,שלשתיקה שלנו יש עוצמה שחבל על הזמן.
כמו נשק. גרעיני...
(:
[ליצירה]
[ליצירה]
אווף. כול םאומרים לי את זה "צמצמי את השעות שלך חומד"
ואני כבר לא יכולה
זה לא קל את יודעת..
[ליצירה]
האויר הזה מדגדג לי בשיער
זיכרון אפלולי
לא מישר קווים.
מעניין מה אמרה הלבנה באותה שעה
והיכן בדיוק עמד לו העשן הסגול הזה
שמסנוור אותנו עכשיו.
ואולי כבר פיהקה
כשראתה את פס השקיעה מתקרב.