[ליצירה]
"מי אל כמוך נושא עון ועובר על פשע לשארית נחלתו לא החזיק לעד אפו כי חפץ חסד הוא ישוב ירחמנו יכבוש עונותינו ותשליך במצולות ים כל חטאתם תתן אמת ליעקב חסד לאברהם אשר נשבעת לאבותינו מימי קדם"
[ליצירה]
אהלן תמי!
קודם כל השיר שלך ממש מתאים ליום פטירת רחל אימנו
ועוד משהו פירסמתי את השיר שלנו שירת החתונה לעמיחי ורחלי באתר והתגובות נלהבות,אז רציתי שכולם ידעו רק מי הסולנית
ביי
[ליצירה]
מעז יצא מתוק
למרות שעל ה"עז" שילמת מחיר ריגשי רב וכבד,
אני מאחלת לך שתתחזקי ואמצי, כנראה שהבטחותיו לא היו בידו.
בשם הקוראים, כולנו נצעד יחד עימך לחופה, בעזרת ה'.
[ליצירה]
"רק הלכה לתנומה" - לא עברית תקנית! נסי "רק הלכה לנום" או "רק הלכה לנמנם" או "רק הלכה לקחת תנומה".
"ממלאים את נפשי-היותי" - אולי עדיף: "נפשי -הוויתי" - ההויה שלי.
יצירה נחמדה,
אם היית מפסקת את המילים, היתה נקראת ביתר נוחות.
[ליצירה]
הדס (זהו עיצבנת אותי!! וזה לא קל)
זו לא חכמה רק לדעת מה להעיר צריך לדעת גם איך!
אף אחד לא אמר לך לא להעיר (חוץ ממני) תעירי כתאוות נפשך, מסתבר שזה הסיפוק היומי שלך,
אך!! תלמדי להעיר!
נשמע לך הגיוני להעיר כזו הערה ששנייה לפני כן הוא אומר את מה שהוא אומר?
תכתבי לו את זה באישי או בצורה יותר עדינה.
את יודעת שיש אנשים שכבר מפחדים לפרסם בגלל ההערות שלך? ולא בגלל מה שאת אומרת אלא איך שאת אומרת. גם ערוגה מעירה ועוד כמה... רק שהם יודעים איך...תחשבי על זה.
אם אני לא טועה זה רשום אפישהוא בתורה שלך...
לא מלמדים על זה ברב בהר"ן? לא להלבין פני חברים ברבים? שיש "צורה" לומר דברים?
ולך אביתר יקר,
מקווה שאתה לא מאלה שנבהלים.
ראיתי שפירסמת עוד שיר.
אחרי שאני אסיים להוציא עצבים כאן אני אקרא.
אממ סיימתי.
תודה לך!!