זאת הוכחה שיש לך כישורים נדירים.
עבודה כזאת יכולה להיות רק עבודה שבאה מהבטן, במשיכה אחת, בלי תחכומים וחישובים, אמיתית וכנה.
אז מה הפלא שהיא מכניסה אותנו לתקופה אחרת לגמרי, מתגעגעים ומביטים מרחוק?!...
אני מצטרפת לנשמת כל חי, זה באמת טוב!
תודה רבה!
[ליצירה]
זאת הוכחה שיש לך כישורים נדירים.
עבודה כזאת יכולה להיות רק עבודה שבאה מהבטן, במשיכה אחת, בלי תחכומים וחישובים, אמיתית וכנה.
אז מה הפלא שהיא מכניסה אותנו לתקופה אחרת לגמרי, מתגעגעים ומביטים מרחוק?!...
אני מצטרפת לנשמת כל חי, זה באמת טוב!
תודה רבה!
[ליצירה]
איני רגיל לפולמוסים על האמת והנכונות של הדברים ביצירות וכאשר אביט ביצירה שאותי תרשים באופן כתיבתה אני אוהב אותה גם ולא לרוחי הינה.
זאת יצירה מקסימה לכל הדעות וכה אהבתי אותה בקריאה הראשונה שפשוט לא מצאתי מילים כדי לשבח
את היוצר.
וכל שנותר לי לכתב לך זה:
ישר כח!
תודה חיים
[ליצירה]
עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
[ליצירה]
לשם בדוי היקר!
השיר סובב סביב שני דברים בלבד:
אורכם של חיינו והידע שצוברים אנו תוך חיינו,
ושום דבר נוסף אינו כלול בשיר פרט לזה.
אפשר לנחש דברים נוספים ככל העולה בראש, אבל
לא בזה כאן מדובר.
תודה על תגובתך:
חיים
תגובות