משיכות מכחול מהירות,
תפיסת הרגע החי כפי שהוא,
כמה שיותר קרוב למודל האמיתי,
ממש מקסים!מעולם לא ראיתי שילוב מוצלח יותר של כחולים ואדומים!
מאוד יפה ומלא חיים, אם כי גם קצת נוגה - אולי בגלל העלים הנושרים...
תודה על ציור מדהים!
לא סתם קיבל הציור הזה תגובות כל כך רבות, הוא באמת מקסים ומרשים, נותן תחושה חמה של בית, נעים להביט בו ואני מתארת לעצמי שקשה מאוד לצייר אותו... כל הכבוד!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ציוריך
שלום חיים נוי היקר
ציוריך מרשימים בשלל הצבעים החמים,מקרינים חום
שמחה לסביבה. אהבתי את הרשום מאד . הכל נראה
מקורי,ושופע תשוקה.
תודה לך
אילה בורטן
[ליצירה]
אלי! בראבוווו...
כפי שאני רואה מתמונתך, הרי שאתה צעיר בימים.
תעוזתך על השימוש במילה פוצים, פשוט מתחייבת
בשיר זה היוצא דופן כל כך.
שיר המגלה את תחושותיך בעוצמה, ומצרף את
מעוויך.
שיר טוב מאד, נהנתי ותודה לך:
חיים
תגובות