משיכות מכחול מהירות,
תפיסת הרגע החי כפי שהוא,
כמה שיותר קרוב למודל האמיתי,
ממש מקסים!מעולם לא ראיתי שילוב מוצלח יותר של כחולים ואדומים!
מאוד יפה ומלא חיים, אם כי גם קצת נוגה - אולי בגלל העלים הנושרים...
תודה על ציור מדהים!
לא סתם קיבל הציור הזה תגובות כל כך רבות, הוא באמת מקסים ומרשים, נותן תחושה חמה של בית, נעים להביט בו ואני מתארת לעצמי שקשה מאוד לצייר אותו... כל הכבוד!
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ציוריך
שלום חיים נוי היקר
ציוריך מרשימים בשלל הצבעים החמים,מקרינים חום
שמחה לסביבה. אהבתי את הרשום מאד . הכל נראה
מקורי,ושופע תשוקה.
תודה לך
אילה בורטן
[ליצירה]
אהבתי מאד!
שיר נהדר, אהבה חזקה הזורמת לכל אורך השיר,
עם תקווה שהיום המגיע ימשיך באותה צורה.
עם האהבה אותה ידעה בעבר ואולי חלמה עליה.
מקסים!
אהבתי ותודה:
חיים
[ליצירה]
שיר מקסים!
כמו כולנו המתגעגעים אל העבר הלא ניתן לחזרה.
רק להזכר בו וגם זה חלקית בלבד.
לגבי רצונם של היוצרים לדעת מי אתה הן זו שטות.
שיקראו את יצירותייך וכך יגלו מי אתה.
אין אנו כותבים דבר שאינו משקף אותנו!!!
תודה לך על כתיבה נהדרת מהלב וממח פורה:
חיים
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שיר עם בקורת ובצידה סיום אירוני משהו.
שיר מוצלך ומהנה.
תודה: חיים
[ליצירה]
[ליצירה]
שירך ממש מקסים, כאשר בסיומו את משתמשת במשפט מלא בחוכמה והיכול לשמש כדוגמה לרבים.
זרימה טובה דיבור היוצא מהלב ובמילים הכי פשוטות המוסיפות עוצמה לתחנים אותם הצבת לעצמך.
אהבתי ונהנתי על כך הרי תודתי:
חיים
תגובות