העין פעורה, האישון מצומצם, המסגרת מוצללת (זו המילה?), אבל אין דמעות, או נימי דם, או תלמי כיווץ העפעפיים, שאוהבים להוסיף בציורי עיניים שאמורים להביע חרדה.
זו אימה קפואה, של מי שמנסה לבלוע בעיניו מחזה שהוא לא מעיז להבין.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
העין פעורה, האישון מצומצם, המסגרת מוצללת (זו המילה?), אבל אין דמעות, או נימי דם, או תלמי כיווץ העפעפיים, שאוהבים להוסיף בציורי עיניים שאמורים להביע חרדה.
זו אימה קפואה, של מי שמנסה לבלוע בעיניו מחזה שהוא לא מעיז להבין.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לביא, זה יפה כל כך! כותרת מעולה, שילוב של מבנה ומילים קלסיות במודרניות... אין, פשוט אהבתי! (למרות שאני קצת חשודה לתת דעתי על מעשים מטומטמים שהאהבה מביאה את בני האדם לעשות)
הלוואי תפרסם יותר.
מיכל.
[ליצירה]
לא רציתי להיות הנודניקית היחידה, כי באמת התרשמתי מהשיר, אבל שלושת הזקנות המיטולוגיות, זה עיוות מאוחר יותר. במקור מדובר על the maid, the mother and the crone, שזה אומר שאחת צריכה להיות צעירה מאוד, אחת אימהית והאחרונה זקנה. הייתי ממש מציעה לך לקרוא "Sandman" של נייל גיימן. היצירות שלך ממש מקבילות לקו שלו.
נהנית מאד.
[ליצירה]
איפה הסוציאליזם? :)
יפה! נושא שאי אפשר שלא להתחבר אליו... למרות שהבית האחרון אני ממש לא רואה כמציאותי משהו...
מבנה הבתים, הקצב והחריזה מושלמים.
[ליצירה]
כמו רביעית, הייתי צריכה לחזור על השיר כדי להבין את המשחק :" ..שהוא... וגם זה...
הוא גם...וזה...."
מאוד נחמד, מחייב את הקורא להשקיע קצת מעצמו ביצירה, כדי לקבל את מלוא המשמעות.
הדבר היחיד שחבל זה הכותרת. אני מרגישה שזה היה יכול להיות יותר מוצלח אם היית מכניס קצת מהמיסטורין שבתוך השיר לכותרת. "וזה" לא רומז כלום... חבל.
תודה,
מיכל.
[ליצירה]
נחמד, אבל זה בערך כמו שאני אספר את סיפורם המרתק של אינדיאנים באמאזונס שהצליחו להלחם בציידי אבני חן וחיות בר אקזותיות, בתחילת המאה השמונה עשרה, בגבול בין ברזיל לקולומביה.... זה לא הדבר הכי מדבר אל האנשים כיום...
תגובות